Tuesday, November 9, 2010

Kesalahan Dalam Filem - Pengarah terlepas la tu..hehe

Perasan jer korang ek....mmg terbaekkk daaa...


Aikkk zaman kungfu dah pakai jam ea...hehe

Abg polis picu tu petik la kalau nk tembak...hihii

aikkk sepoiii laaa kepal terbang ni..


Jgn la bini aku kol, mampus aku klu awek ni tau..hahaha

cayalah zaman lanun dah ada ADIDAS..hehe..konfem kasut lanun pom ADIDAS..hehe

1 comment:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

ini fake.. cuba tonton kembali filem dan sahkan kebenaran gambar ini... saya dah tonton, dan semua ini tak wujud dalam filem tersebut.. tapi ini memang benar, klik..

http://goofspotonfilm.blogspot.com/