Friday, July 31, 2009

Indahnya walaupun?

Gembira, teruja dan perasaan yang sewaktu dengannya adalah gambaran perasaan aku pada pagi ni (31 Julai 2009). Walaupun hanya beberapa minit bersua dengannya tetapi impak yang aku dapat rasakan indah sekali.hihihihi... Cerita ni bermula dengan kami berlima telah pergi ke sebuah tempat yang mana aku pun tidak tahu apa nama tempat tu, tetapi gambaran yang dapat dilihat macam sebuah studio rakaman , aku yang plan mengajak diorang pergi ke tempat 2. Point paling aku nak cerita ialah aku telah berjumpa dengan seseorg paling aku inginkan. Walaupun hanya beberapa minit tapi aku dapat rasakan kegembiraan itu. hahahahhaha...Dalam seronok berbual dengannya, aku terdengar seseorang memanggil nama salah seorg dari kami untuk mandi, rupa-rupanya aku dalam dunia mimpi, arrr siot tol la minah yang kejutkan member sebelah aku ni..sampai mimpi aku yang indah pun lari sekali....tetapi apa-apa pun aku gembira walaupun hanya dalam mimpi.Harap-harap mimpi ku menjadi kenyataan suatu hari nanti.

P/s : Ada orang cakap mimpi mainan tido tetapi ada juga mimpi memberi petunjuk yang paling berkesan sekali. Apa-apa pun kita jangan terlalu percaya dengan mimpi yang boleh memesongkan akidah.

12 comments:

myLovepatzi said...

haha...ni mst dah jumpe tomok kan???koya nguh la...

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

awk rasa dia ker?hahhahaha...jawapan nya adalah rahsiaaaa..hihihi

myLovepatzi said...

koya ah...kalu tomok kabo la tomok...
malu2 lok...cite la mende mimpi best tu..nk tau gok...

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

dok leh r..hanya kami berdua jer tau...hehhe...tp dop puah ati r ngan minah yang kacau mimpi ne...

~amy liana8886~ said...

mesti tomok doh nie..xdok org len doh..

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

hahhahahhaha

myranaqi said...

poyo ar..mimpi xkn jd kenyataan....hahhahaahh...
tomok bleh msk dlm mimpi je ar k.awin....nnti tdo bsh kaki bc doa tdo..br x mimpi bkn2...hhhHHAHAHAHHA...sape ar minah yg kacau mimpi k.awin 2 erk.....

shidah said...

meto ka win jupe ngn datok mat daud kilau kn..hahahhaha sbb 2 kak win berkilau2 pg nih..

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

mira==> manalah tau mimpi jd keyataan, k.win akan buktikan kekg dpt gok jupa ngan insan tersebut. tggu entry tersebut eh...hahahha.

Shidah==> mat daud kilau? hahhahaha..

Princess_Gathis said...

tomok..tomok....
acu mimpi org lain gok kak awin...
kihkihkihkih.....

MiSaH mOhAmMad said...

cis...
mengata aku yee...
huh...
hampeh...
macam laa hensem sangat si TOMOK yang akan jadi MOMOK 2..
hahaha...

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

hahahhahhaha....tomok?