Friday, July 24, 2009

Bukan Superman

3 permata hati Ahmad Dhani dari kumpulan paling senior iaitu Dewa dari indonesia. Band yang dinama The Lucky Laki. Single pertama yang telah mengangkat nama band tersebut adalah Bukan Superman. Aku tahu lagu pun melalui adik bongsu aku iaitu Aleeya semasa balik kampung 3 minggu lepas. Hari-hari dia menyanyikan lagu ni sampaikan aku yang tidah pernah dengar pun turut ikut skali menyanyi. Tp bile dapat lagu ni melalui Youtube sekali dengan video clip best gak. Patut la Aleeya suka sangat budak2 baya-baya dia yang nyanyikan. Anda sendiri layan lagu ni, best. teringat zaman-zaman Exist dulu-dulu. Layannnnnnnnnnnnnnn.





Aku bukanlah superman
Aku juga bisa nangis
Jika kekasih hatiku
Pergi meninggalkan aku

Ayahku selalu berkata padaku
Laki-laki tak boleh nangis
Harus slalu kuat
Harus slalu tangguh
Harus bisa jadi tahan banting

Tapi ternyata sakitnya cinta
Buat aku menangis


Ayahku selalu memarahi aku
Jika jatuh air mataku
Kata ayah slalu air mata itu
Adalah tanda kelemahan

Tapi ternyata air mataku
Ternyata jatuh juga


Ayahku tersayang maafkanlah aku
Jika aku masih menangis
Masih belum bisa menjadi seperti
Apa yang ayah selalu mau

Kita berjanji tuk tidak lagi
Menangis karena cinta

5 comments:

Princessgathis a.k.a CinTa said...

lagu nape dok au nie..dok dak sikit pong..lagu gini ye dengor...hahahaha
baik lagu yuna, ader gok mkne skit dari lagu superman nih....

Awien Heritage said...

lagu hok umi wahi 2 nak kata pantun dok,syair pun dok,ckap jer byk..hahahhaha..

watashiwakuro said...

yup...
lagu nie dari
band indo
ank kepad dhani dewa19

kitaro said...

lagu ni...xbest..xbest...hehehe

Awien Heritage said...

yang best nya lagu ne kerna band budak-budak. teringat zaman kecik2 dulu..