Monday, July 6, 2009

Hang Out..

Hari minggu pasti ditunggu oleh setiap yang bekerja , termasuklah aku..dah lama rasenya xkuar jalan2 ramai2 sejak 2 menjak ne..biasa la selain keje yang xpernah abis ditambah plak ngan masalah yang xdapat dielakan oleh masing2...

Dapat kuar ramai2 cm ni mmg best..kepala kurang serabut sangat..mcm2 gelagat dan ragam yang ada..release tension sekali sekala..tp kami kuar bukan la sesaja...ada dalam kalangan kami yang nak beli laptop baru....huhuhu..sori ek bocor rahsia...hahahhahahaha..sambil cuci mata dapat gak buat tinjauan untuk beli laptop...biasa la kan nak bile yang "baik punya" bukan senang...bukan murah beb..sayang duit kalau dapat yang xok...so kami bawak sekali pakar komputer datang...hahhaha.. Dia ada xlah kami buta sangat..kurang2 tokey kedai xleh nak kencing kami ne..."walaupun"...huhuhuhu..

Walaupun apa pun best la dapat kuar setelah penat memerah otak kat opis..so next month wait yer friends..kita hang out again...hahhahah..saving money first...hihihihi..





Inilah muka2 yang tidak pernah kenal erti penat dan giler berposing..

6 comments:

~amy liana~ said...

mmg best kakwin..best giler nk2 time bergambar..hehehhe

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

yer doh...set2 ne klu bhgian gambar seroh..amy dok serik ker kuar ngan kami ne..hahahha..takut lenguh kaki jer ikut..hhaaha

rensions said...

aik..
mn gambo org tadok pn..
smpi ati kak win...
hukhukhuk..

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

hahhaha..cian ajan..lain kali kite amik gmbar plok eh...pah ne konfem umi jeles gak...huhuhu

sYu said...

Kuala Lumpur...tunggu!!!

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

nak mari ker?