Thursday, June 4, 2009

Hepi Besday My bro and My Sis...

Assalamualaikum..

Bulan 5 dan 6 boleh dikira bulan yang begitu bermakna bg kami sekeluarga kerana pada bulan tersebut merupakan bulan kelahiran bg abg dan 3 adik aku. Bermula dengan Adik aku Nor yang besday nya jatuh tanggal 23 mei diikuti adik aku yang bongsu Aleeya 30 mei , Abg aku ,2 Jun dan satu-satunya adik lelaki aku Awang (panggilan manja kami sekeluarga) huhu yang jatuh selang 1 hari dari abg iaitu 3 jun.

Disini aku ingin ucapkan selamat hari lahir bt mereka ber4 semoga anda semua menjadi insan yang berguna untuk ibubapa, bangsa dan juga agama.

Pada hari ahad lepas sempat kami sekeluarga bt sambutan tuk Aleeya semperna hari lahirnya yang ke 8.



Aleeya begitu teruja menyambut besday..hahha
Pengantin Baru sempat meluangkan masa menyambut besday girl sebelum pulang ke JBSuapan dari seorang kakak..


Aleeya diapait peminat MU.. Sori jgn marah
Sebelum potong kek aleeya ngan nor sempat berposing.
Bakal pengantin 2020
Happy Birthday Alleya Ke 8

No comments: