Tuesday, June 30, 2009

Aduhai .......

Jam menunjukkan jarum pada detik 1.00 pagi...aku ngan team(Ba, Haris, Amy dan Bos En.sharul) masih lagi melekat kat cni...xtau la kol berapa nak blik umh ne...bantal ngan tilam dah nampk kat depan mata, arrrrrrrrrrrrrrr.....tension tol la....dekat 2 minggu kna stayback....weekend pn melekat kat cni....xder muka lain ker?huhuhuhu...bile la nak abis ne...sume dah nak muntah ne...mcm2 hal ..pas satu2 wak hal.

....Keranamu aku dapat banyak ilmu
....keranamu aku xcukup tido
...keranamu hari minggu ku x menjadi
...kau juga byk mengajarku erti kesabaran
...kau menguji tahap kesabaran ku
...kau la segalanya......

Inilah yang boleh dapat aku luahan apa itu ....... yang telah menyelubungi hidup ku dan kawan2.

6 comments:

amy liana8886 said...

skarang detik 2.25 pg tp kite still lg melekat kat opis nie kan..letih cmpur ngantuk giler dh ni kakwin...kt hnya mampuu bersabar n berserah kepadaNya....

CT_LiVaN said...

skrg ni ader kat ofis agi ker?
dateline bila?

Princess_Gathis said...

itu sume rezeki...trima seadanya....
jgn merungut...hehehe, adat bekerja la kwn2...sabo,...

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

alhamdullilah...sumenya berjalan ngan lancar...uat dah finish tp....release 3 bkl menjelma plak..adoiiiiiii

amy liana8886 said...

hehehehe...release 3 pun biarlah kakwin...apa yg penting KERJASAMA.....harap smua ada n xde yg cuti...huhu..seksa beb...

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

tau xper amy..harap2 pah ne sume team kita ade mase release 3..