Thursday, November 5, 2009

Man U Collection

Go...Go Man United boleh...hehhhe..saje jer aku letak entry ni..coz aku dah dapat apa yg aku nak..walaupun x sempurna lg koleksi aku ni at lease aku dah dapat skit2 apa yg aku nak tuk hiasan dlm "buah hati" AKU. walaupun ngah pokai tp bile hati sdh berkenan apa sje mesti dituruti bru puas kan..mekasih pada "seseorg" kerana slah satu koleksi yg dihadiah kan semperna besday aku hari tu..aku harap apa yg aku idaman kan menjadi kenyataan tuk mendapat full set tuk "buah hati" aku..slow2 la yer...

5 comments:

Anonymous said...

m u pah ceroh..huhu

Awien Heritage said...

mmg dos...hehhee..man u boleh...

myLovepatzi said...

erm..pasni kalu jumpe yg lain,kite bli lg erk..

Awien Heritage said...

bereh..tp kan nak dpt full set bukan senang..dh la keadaan ekonomi cm gni..ssh2

myLovepatzi said...

x per..skit2, lama2 dpt full gak..