Wednesday, November 11, 2009

Lepak

hai..mmm..smlm aku dpt kol dri mmber lma dri JB,dia nak jupe..so aku ngan adik aku pun g amik dia kat Hotel Plaza kat Jalan Raja Laut dan bwk dia ronda2 Kl dan lepak kat dataran. Hampir setahun kot xjupe last jupe mase dia ader exhibition kat MATRADE ari tu. Sebelum tu kitaorg g mkn kat Kg.Baru..ape yg best nya time mkn tu ader la 2 mamat(penyanyi jalanan kot) dtg nyanyi dlm Restoran tempat kami mkn. Peh semua lagu2 yg diorg nyanyi kene ngan jiwa aku..tangkap leleh siot..hehhe..semua lgu dri band indon..nk mkn pun dah rase kenyang tgk diorg 2..aku rase ni la first time aku mkn ader org dtg nyanyi..hahhahahha..cm romantik lak (kata kwn aku)huhuhu...Apepun best la..kenangan terindah tu..hahhahahha. korg layan je la picture yg sempat aku snap yer...enjoy sgt2..hihihi..

2 org mamat yg kami layan lagu time makan.tp suara dia best gak..korg jd penyanyi je..sure laku album..hehhee


Ni la kawan aku..Bibiana namanya..hehehe
Cri ape tu cik kak oii..tangkap leleh ngan penyanyi 2 ker..hikhikhik
Kenangan bersama...
adik aku..merangkap driver..hehhe..sori jgn mrh eh..

11 comments:

myLovepatzi said...

kwn ker aweks??hehe...

Awien Heritage said...

kahkahkah..:)

Unknown said...

alalla..ensem ngt adik yer..
kakwin..sy keliru ni..
kak win tnkap leleh dgr lg romance..
bia btl..ahakhahak..

Anonymous said...

comel aweks...krm slm dkt dia ea...ehee... :p

-Tent-

myranaqi said...

oo..
kuar ngn awek erk..
tgk awek br dh jeles 2..hahahahha
rindu sgt ke awek dia 2..
wtpe x ajok tdo umh nyer..

Awien Heritage said...

sidah==> Lagu2 hok tangkap leleh bukan terlampau xper..hhehhehe...bukan rock kapak cm dulu2 tu..hehehhehe

Anonymous said...

eleh padahal aweks ye..bibiyana or babysyg..hehe

Awien Heritage said...

tent==> ok tent..mesti yer suke..hahahha


Miranaqi==> mmg doh mira..lma dop jupe wei..rindu beb..hakhakhak..yer mari doh mlm umh antar sy..at lease jejak kaki xper doh..hahahhahahha..

Awien Heritage said...

amy ==> 2 2 pun same jer amy..hakhakhak

kitaro said...

sek2 kayo...male2 derat la...sek2 miskin po kawe ni...duk dumoh jah...xdop pitih...

Awien Heritage said...

mne ader faiz..lma xjupe tu yg kuar xingat dunia..hihihi