Monday, October 17, 2011

Lirik Lelaki Seperti Aku – Aliff Satar

Sejak 2 menjak ni makin simple plak bila dgr2 lagu skrg...lirik mudah sangat nak faham...(ala mcm bahasa percakapan kita seharian) kalau dulu lirik bermadah-madah kan...hehehe...mcm lagu Alif Satar ni bila hari2 dengar seperti jatuh cinta..hihi...sangat nakal bunyi nya..kalau korang belum lagu layan lagu ni sila-sila la pak cik google kan internet masing2 yer...

http://4.bp.blogspot.com/_n1Qvz2ojX8I/S69lDEdaxTI/AAAAAAAADXA/0NPCjX_0Uj0/s1600/hi_11.1%5B1%5D.jpg



Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak
Memang tak ada lelaki sehebat aku
Tapi yang lebih hebat banyak

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak lelaki yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan sandaran hati

Memang tak ada lelaki seseksi aku
Tapi yang lebih seksi banyak
Memang tak ada lelaki setampan aku
Tapi yang lebih tampan banyak

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku tuk’ jadi pacarmu

Chorus
Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku tolak
Ku tahu kamu cantik
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
Lelaki yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku enggan
Bercinta aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada satu
Kekasih yang menunggu

Ceritanya aku sedang belajar setia
Maka dari itu kamu terus jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka mendua

Ulang Chorus

Memang tak ada lelaki seperti aku
Tapi yang lebih baik banyak

2 comments:

~AmyLiana86~ said...

waduh3.....hehehe

Awien Heritage said...

amy--> hehe..layan lagu2 gni best mie..simple jer...hehehe