Saturday, April 2, 2011

"MY LOVE" meragam minta dibelai.....aduhhhhh

"MY LOVE" meragam minta dibelai...haha...taju pom dah seremmmmm...."MY LOVE" tu ditujukan khas untuk WSP7207 (Win Super Power) kihkih..kereta yang membuatkan kocet selalu bocor...huhu...nk dijadikan cerita hampir 2 bulan aku tidak membelai( basuh dan servis dengan baik) asyik kesana kemari...yer la sejak 2 menjak ni aku asyik ulang alik hospital menjaga ABAH yang kurang sihat akibat penyakit BUAH PINGGANG dimana doktor sahkan kedua-dua gagal berfungsi....so skrg ABAH sedang menjalankan DIALYSIS sebanyak 4 kali sehari bagi menstabilkan buah pinggangnya..Aku harap korang doakan yang terbaik untuk abah k.....isyallah amin... K K berbalik pasal MY LOVE meragam...klu xsilap ari jumaat mlm, jam 9.30 mlm, masa tu aku dah nk balik umh setelah seharian menjaga abah..tetiba masa nak start enjin satu letupan telah berlaku dibahagian enjin...adoooooo.....dalam hati habis la klu enjin meletup... aku bukannyer tau sgt pasal benda2 dlm enjin ni..... Apa yg dlm kepala otak aku mase tu hanya pomen...serta merta aku kol dan dia kate tunggu sok pagi...so bermalam la "MY LOVE" ku dihospital juge..... Sok2 pepagi aku dah tercongok di sebelah kereta, ia la sapa xrisau "MY LOVE" tido sesorang kat hospital kan...hehe...selah beberapa minit menunggu abang pomen pom dtg, setelah ditelik menelik rupa2nya wajar bateri terbakar...kata abg pomen nasib mase meletup kereta xbergerak..kalu x ntah la apa yang terjadi......nasib baik....syukur padaMU ya allah...

Pengajaran nya ==> Jgan pandai bawak jer, sesekali ambil tau ckit pasal kompenen dlm kereta klu x, gni la jdinya...adeiiiiii terkene batang hidung sendiri.....

Sebelum abg pomen "merawat" MY LOVE ku..sempat pekena KFC ngan my mom...yer la dri pagi xmkn....mau peyot xberbunyi....

apebenda nama tah..aku pandai order jer...:)

Awien Heritage==> pasni aku akan rajin2 kan diri membelai mu....huhu

No comments: