Wednesday, April 27, 2011

Filem Ombak Rindu

Poster Filem Ombak Rindu

Mcm xsabar rasa nk tgk cite ni...tp kata orang kalau baca novel felling lebih ckit..bila di layarkan mungkin xsama kot...tp aku mmg teruja nk tgk cite ni..baca novel rasa-rasa 2 kali gak aku khatam..(menangis gak)... first masa kat kolej second rasa2 masa kat johor...2 2 aku pinjam ngan kawan-kawan...harap nk beli xder la...hehhe...

Rasa xsabar lagi bila hero pujaan Aaron Aziz melakonkan watak Hariz...perh masyukkk....hehe...tp kan masa aku baca novel dulu artis yang aku bayangkan dulu mesti Rosyam Nor dengan Rita Rudaini..sgt2 sesuai kalau diorg digandingkan...tp skrg dah muncul hero heroin yang hebat2...so fair la kan....gandingan hero heroin mantap...apa-apa pom mmg xsabar nk tgk ni....

Maya Karin Bertudung
Awww..romantik nyer.......Hariz dan Izzah

Sumber gambar dari ohbulan

Awien Heritage ==> muka ganas tp dalam hati ada taman bunga seluas-luasnya...:)

2 comments:

Norhafiza said...

jom ar ader mase kiter g tgk kat mesra mall...aku wase gok nok tgk...

Awien Heritage said...

owoh jauh nk g tgk tu....hehe..tp boleh gop klu xdop hal...biasa aku tunggu bdok2 download jer...hehehe