Sunday, March 13, 2011

Beckham sahkan bakal dapat anak perempuan

LOS ANGELES: Khabar angin tersebar luas sejak beberapa minggu lalu bahawa David Beckham (gambar) dan isteri, Victoria, akan memperoleh anak perempuan.

Khabar angin itu akhirnya disahkan sendiri oleh bintang bola sepak LA Galaxy berkenaan pada satu majlis makan tengah hari pasukan berkenaan.


“Kami begitu bernasib baik kerana akan memperoleh seorang lagi anak dan ini kali pertama saya akan berkata: ‘Ia anak perempuan,” kata Beckham.

“Kami masih terkejut. Selepas mempunyai tiga anak lelaki, kami inginkan seorang lagi anak dan apabila mengetahui anak yang dinanti-nantikan itu perempuan, ia memang mengejutkan. Kami begitu gembira,” katanya.


Beckham dan dan Victoria sebelum ini enggan mengesahkan khabar angin mengenai jantina anak yang dalam kandungan itu. - DM


Bersama hero-hero nya.
!
!
!
!
!
!
Awien Heritage==> nk selit skit ni..antara fenomena yang melanda fesyen rambut kat malaysia ni adalah kerana Beckham ni la..aku minat MAN U pom disebabkan Beckham...huhu...Jom tgk antara fesyen rambut beckham semasa zaman kegemilangan nya dulu...layannnnnnnnnnnnnn....

Celebrity Hairstyles, David Beckham,David Beckham Hairstyles,Mohawk Hairstyles,punk Hairstyles


No comments: