Monday, October 5, 2009

Coretan beraya di Kl..

Sape kata raya kat kl xmeriah?..tp ada betul gak org ckp raya kat kl xbest..minggu pertama jer la aku rasa kot..aku rasa jer la..coz semalam ak bersama2 ngan adik dan beberapa org sepupu p beraya ke umah sedara mara aku kat area kl ni la..alang2 dapat jemputan..kitaorg saje nak tgk cm ner org kl ni beraya..perh meriah jgk la bile masuk sesebuah taman byk rumah terbuka dan majlis kawin juga tidak ketinggalan.

Rumah pertama kami kunjung ialah bakal sepupu aku hehhe(2nang sepupu aku la)dekat pandan..kejap jer singgap coz nak mengelak jem..kena la plan kan..jalan altenatif..satu lgi aku xsuka pasal kl..nama jer ada kete tp bile nak ke sesuatu tempat memakan masa..baik naik basikal xpun jalan kaki..kalu larat la..hahhaha..pusing punya pusing tiba la kami ker rumah dua dekat taman sri gombak..rumah ni paling best coz kami tidak kelaparan kerana hidangan boleh mengenyang kan perut kami semua..hihihikk..tq Cik Arah tau2 jer kami lapar..abis kta bedal..aku ingat aku jer sibuk beraya tp rupanya cik arah ckp dia dah 5 buah rumah dah pergi beraya ari ni..perh hebat2 kl nih..bulan syawal bulan rezeki kata org..weekend xpyh masak pun xper..kenyang.

Tiba la rumah seterusnya di Bukit Antarabangsa..rumah ke tiga iaitu ayah lie(tok sedara belah mak aku) diorg dah lama menetap kat kl..slang tganu pun lain mcm jer..hehhehhe..biasa rumah ayah lie la tempat persinggahan family di tganu klu dtg kl, "HOTEL FREE"..hahhaa.
Selesai makan dan minum dan lebih sejam sembang terus ker destinasi terakhir kami pada hari 2 iaitu ke Bukit Ampang...selesai semua nya kami pun singgah kejap di bukit ampang sambil melihat suasana malam permandangan penuh KL dari atas
bukit..Meriah KL pada mlm hari daripada siang..ramai gak anak2 muda maupun family datang.Sesiapa yang suka suasana romantik blh la ke tempat 2..romantik abis..tp awas pencegah maksiat jgn lupa..tak pasal2 kene cekup..hhaa..tp yang sayang nya aku xdapat snap byk gmbar coz kamera aku member aku pinjam. melopong la nmpknya...
Bersama Hamka & Alang

4 comments:

shidah said...

kecik nya kak win..
:P

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

doh spupu semua besar2...tp ok gok nmpk muda ckit..hhhahah

aniey said...

awien ganas gak mu..gambar comel2 blako..masuk ...doh bape wi pinjam ke saing kamera?? pah mula r x ley amik gambar...........

Tengku Norazuwin said...

hahhahah..doh nak wak gane..baik hati la katakan..hakhakhak