Sunday, September 13, 2009

Jutaan kemaafan dipohon




Ramadhan bakal meninggalkan kita x lama lagi..beberapa hari lagi muncul syawal yang dinantikan oleh kita semua. Dikesempatan ini aku ingin menyusun sepuluh jari memohon jutaan kemaafan kepada kawan-kawan semua jika ada kesalahan yang dijangka atau tidak dijangka selama kita kenal antara satu sama lain.

Kepada housemate (Fazi ,zan,ajan,bena,umi,misah,kak ra,kak erin) andai ada kata-kata atau perbuatan yang tidak menyenangkan hati kalian semua diharap mendapat kemaafan dari kalian semua k. Almaklumla mulut ni bukan boleh dikontrol apabila mengeluarkan sesuatu perkataan. hehhe..

Kepada geng-geng QA(Amy, Haris,BAM, Kak Izan, Fazi(Ulang balik) juga jutaan kemaafan dipohon andai ada kalangan kalian terasa hati dengan perbuatan ku ini...

kawan-kawan Kolej dan juga kawan-kawan SKALI diharap kalian semua bergembira di hari lebaran nanti yer...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI



3 comments:

myLovepatzi said...

haha..byk teh ulang nama sy..mst byk dosa ni ork???huhu..
k la kak win,sy pun mtk maaf byk2 gok dr kak win..ader slama ni bt slh silap n terkasar bhs..slh kak win sume sy dah maafkan...0-0 dh..hehe..

slmt blk kg n cmt ari raya...smga slmt sumenye..raya nnt jmpt la dtg umah..

Princessgathis a.k.a CinTa said...

selamat hari raya juga kt kaka awin....
umie pn nk mintk ampun maaf klu umie ader wat kak awin kecik hati...segala gurauan selama ni adalah sekadar gurauan semata2...

selamat berhari raya....

Awien Heritage said...

byk dosa la mintak maaf nih...hhehe..apa2 pun kosongkan klu ada apa2 yang disakiti ehh..