Wednesday, September 2, 2009

Tupat sotong spacial ..hehe

Tupat sotong..kalau dgr nama ni mesti kecur air liur aku..mmmm sedap nya...apa yang best balik ct baru ni kerana berpeluang untuk membuat tupat sotong ngan mak aku...

Idea untuk buat daripada mak aku kerana memandanagkan ketupat sotong dipasaran mencecah RM 3 satu. Daripada beli kat pasar baik bikin sendiri..ilmu pun dapat..hehhe..walaupun aku bukan kalangan yang tau memasak tapi best dapat buat..senang jerrr..kata yang pakar...

lihat chef awin didapur dibantu oleh ketua chef ku maimun..hehheheh

9 comments:

myLovepatzi said...

sdpnyer...lama dah x mkn....

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

klu nak mkn meh kak win wak ..hehehehe

~amy liana8886~ said...

cara2 letak la..leh ilmu..sesungguhnyer kalu v ilmu ke org leh pahala sampai mati tu..hihiih...

Anonymous said...

nyum3 sedapnyer kak win wat...leh ah suh wak ke sye skali..ehehehe


tent...ahaks

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

tent nok blh aja..tp malu r klu dop sedap..coz cni pembantu xdop..hhhehe

sYu said...

oppsss!!ye ke k.awin wak? tak rock ar k.awin masok..kehkehkeh

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

dop caya yer..hehheh

simieY® said...

dop pernah makan lagi..
macam sedap!!~

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

mmg sedap tp yang xsedap sgt...baru first time cuba...hehhehe