Tuesday, August 4, 2009

Something value from Amy..

Terkezut, terharu ,gembira semua ada..hahhahha...nak tau kenapa? ntah tetiba jer amy skype bgitau, "nak bg sesuatu ni"..ai cm baru blik oversea jer padahal blik kg jer..hahhaha...Bukan aku saje dapat tp fazi pun dapat..amy ckp nmpk kaler hijau ngan merah terus ingat kami berdua..nak tau apa yang dia bg...hhhahaa..cm budak2 plak aku rase..."kerongsang"yang kak jihah jual(rakan sekerja), walaupun ianya kecik tp aku hargai apa yang dilakukan.Apa-apa pun thanks amy kerana harga sebuah persahabatan lagi bernilai dari segala-galanya.

Inilah kerongsang pemberian Amyliana binti Ramlan.
.

4 comments:

~amy liana8886~ said...

hehhee..hanya org tertentu je sy bagi..kakwin,faziey,ina n kakba..hihi...hanya org special je dapat..dr bagi gmbar2 award tu baik bg menda nie..ada gak faedahnyerkan...hehhhehe..smoga kakak2 and adik2 ku terus kekal comel..hehe

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

kiranya kak win ni special la dihati amy? hahhaha..apa2 gudluck your interview..semoga dapat apa yang didamkan.amin.

myranaqi said...

nk jgk..
nk jgk..

Tengku Norazuwin Binti Che Ku Zangi said...

mintak ngan amy....hahha