Thursday, February 9, 2012

Vanilla Coklat buat aku tersenyum

Bagi yang suka layan drama-drama melayu pasti tau akan cite Vanilla Coklat lakonan pelakon muda Izara Aisyah dan Aiman Hakim Redza. Pertama kali baca sinopsis awien dah rasa cite ni best...(bajet mcm tau2 jer kan)...

Sepanjang 8 episod ia ditayangkan..membuatkan awien tersenyum sepanjang menonton drama tersebut. Best nya kalau betol2 ada suami macam amir ni kan..so sweet...episod selasa lepas awien rasa episod paling romantik di mana amir dan zara masing2 dah jatuh cinta..sepanjang cite berlangsung senyum jer sampai sudah tgk gelagat diorang..

kalau korang yang belom sempat tonton episod 8..ni awien bagi link k...sure korang pun senyum sampai telinga...http://mmf00.blogspot.com/2012/02/blog-post_3204.html

Kalau korang nak layan gambar diorang pun ok gak..ni beberapa keping gambar diorang yang dikorek dri FB Vanilla Coklat

Pre-wedding diorang..before berbaik-baik..sweet je zara ngan amir kan...






Amir dah mula luah perasaan kat zara



Awien Heritage--> tak sabar untuk episod seterusnya.... :)

2 comments:

~AmyLiana86~ said...

hehehhe...mmg best kan kakwin..bercinta lepas kawen..

Awien Heritage said...

sweet jer kan amy...mcm ally ngan farah lee...bercinta selepas kawin... :)