Monday, February 27, 2012

Bila dah berkumpul!!!!!!

Wahhh..tajuk tak bleh blah tu...hehe...Bila Dah Berkumpul!!!!...tak suspen pun...awien just nak kongsi foto yang sempat diambil dengan hp cabut awien jer...kalau gambar tidak mencapai KPI korang jgn marah la yer.

Gambar-gambar ni diambil semasa majlis sambut menantu di rumah ibu saudara awien...Untuk makluman penganti lelaki merupakan sepupu awien. Tahniah untuk kamu berdua WAN MOHD HAZRIE dan NURUL AKMILAH..semoga cepat2 dapat baby yer...

Tarikh : 25 / 02 / 2012 (Sabtu)
Tempat : Kg Gong Badak , Kuala Terengganu

Jom layan foto yang tidak seberapa....

Outdoor.. :)


Indoor..hakhak


4 beradik..


Lagi- lagi..


Aku yang bambam...hikhik..


Purple team..

Awien Heritage --> Sori kalau korang bosan gambar nengok k...sekadar perkongsian.. :)

4 comments:

~AmyLiana86~ said...

gemuknyer kakwin..huhu

Awien Heritage said...

hahaha..dah agok doh mesti ada org tegur sy dah semakin gemuk..makan sedap lening mie...pah ni kene diet plok la...hehehe...

Norhafiza said...

bakpe mu bju x samer pun...bkpe makin sihat ni....??

Awien Heritage said...

Baju tu khas untuk adik beradik ma aku jer..baju yang di import khas dri oversea..huhuhuhu...

sorang lagi yang perasan kegemukkan ku...diet oh diet ... :)