Friday, July 9, 2010

oranje vs spain

Would Cup...bg aku sudah berakhir bile portugal kalah dengan brazil ari tu...tp nk wak cm ner kan bola bulat...ape2 blh terjadi. So mari kita berckp pasal Final antara BELANDA dan SEPANYOL...mane pasukan yg korang rase akan menang???? bg peramal PAUL si sotong, memilih sepanyol menjulang kejuaraan kali ni...ko org plak?? hahhaa..mcm2 la PIALA DUNIA ni kan...semua demam ..demam bola..aku xla layan sgt..game yg aku minat jer biasa aku bersekang mata..klu xharam...mls nk layan..hehhee...

k la...bg aku antara BELANDA dengan SEPANYOL..aku lebih kepada pasukan The Oranje(Belanda)....ntah aku pun xtau kenapa aku memilih psukan tu...aku bg score 1 - 0...

ape2 pun hope MALAYSIA suatu hari ni dpt juga beraksi dipentas DUNIA tu...harap2 la...go go MALAYSIA....MALAYSIA bolehhhhhh....

No comments: