Tuesday, July 27, 2010

JEJAK KASIH!!!!!!!

mmmmm.....Jejak kasih..tajuk nmpk lain mcm doh...firstly nk ucpk kan bebanyok time kasih pada cik FB..hehe..klu xdop cik ni rase2 payah nk jupe kawan2 lame nim....hari ahad 25/01/2010 aku kembali bertemu dengan kawan skolah yang hampir 11 tahun xjupe...woiiii lame giler tuuuuuu....sume gara2 cik FB nim r...semua kawan dri ceruk mane pom dpt jumpa....sebenarnya AINI ISMAIL kwn aku la tuh.. blh katakan dekat kira2 6KM jer umh aku ngan umh dia...tp yerlakan...abis skolah masing2 bt hal sendiri..masing2 ader kerjaya sendri...nk dijadikan cerita ahad lepas kami sepakat nak jumpa..dia dtg kat kedai aku...mcm mimpi jer kau rase kawan yg hampir 11 tahun xjupe tup2 depan mata...nasib AINI ni xberubah kecik mcm dulu gak, blh la aku cam dia sebelum tu....yg lain nya aku jer makin tembam..hehehhe...

seronok kami bercerita sampai xsedar jam hampir pukul 7....hehehe...semua cite lam2 diimbas kembali...yg syangnya xsempat nk snap photo...kamera tetinggal kat umh..xper lain kali yer.....

AINI....klu mung bca blog aku nim..Singgah sokmo eh kedai aku....byk cite lg kita dop tubik..hehehhe...

No comments: