Wednesday, February 16, 2011

CONTEST COOL MODEL KERETA BERGAYA


Mekacih pada shabatku pieyaris kerana meng"tag" aku dengan contest ni...teruja juga ni..almaklumlah tajuk pom dah SUPER...hihihi...teruja kerana mmg aku paling suke kalo cite bab2 kereta ni...mls nk coleteh panjang2..jom tgk MODEL KERETA PALING BERGAYA DIDUNIA...hahahhahahhaha...eh eh...akak atau abg yg anjurkan contest ni pilihla sy yer....xrugi tau klu hadiah tu bg kat sy..hihi

ahhh jom tgk MODEL bergaya...ni dipanggil Model di pagi raya..sebelum gerak mane2, acara wajib tu...



Ni plak gmbar yang telah di edit...nk dpt ferari ori untuk posing xdpt..aku pom buat2 la koya dengan menyuruh pakar untuk membuatnya...ni la hasilnya..aku bersama member yang koya nk jd model tp tidak berpeluang..kihkihkih...

aku nk tag kat

UMI, MIRA, ZAN... eh geng join deh...

8 comments:

Princessgathis a.k.a CinTa said...

umie jarang bergmbr ngn kete...huhuhuhu...xper...umie kene g shooting dulu la klu gini..hahaha

pieyaris said...

woh ferrari xtahan tuh...dasyaatttt!!

Awien Heritage said...

umira==> join2 mie mane tau menang...hehhe

Awien Heritage said...

pieyaris==> hekhekhek..klu dop terpilih dlm contest dop dop tau la..kete paling glmaor tu..huhu

Norhafiza said...

aku akan cube untuk join ni...tp aku tak janji la er....ok kawan...

Awien Heritage said...

bereh jer..tp klu nk hadioh join ler..hihihi

husnaradzi said...

hikhik .klakor .

*thankz join and gud luck sis ^^

Awien Heritage said...

Makcek bukan nenek==> hihi..pilih akak sebgai pemenang ea..hihihi