Wednesday, February 17, 2010

TENGKU BELLA QISTINA

yahoo..11.02.2010 merupakan hari paling gembira buat kami 1 family dengan hadirnya anggota baru dlm family kami...dengan berat 3.38 kg maka muncul la insan kecik yang diberi nama TENGKU BELLA QISTINA BINTI TENGKU SHAH AZUWAL. HEHEHHE....ANAK SEDARA AKU LER....Qis nma aku gelarkan kat budak kecik ni....QIS ialah anak sulung abg aku...sekarang aku xsbar2 nak main ngan dia....coz skrg kakak ipar aku ngah pantang kat johor...so xdpt ler nak ngadap muka dia ari2....so pada Wa...tahniah diucpkan coz dah ader gegulz...so i hope u and wife success dlm mendidik QIS menjadi insan yang solehah...insyaallah...amin....klu korg nak tgk wajah dia g la kat Facebook aku yer...

5 comments:

Anonymous said...

Tahniah kak win da ad ank sdare... ;)
Ni Auntie bler lg? ehehe :p

-Tent-

Anonymous said...

hehehehe....auntie yer insyaallah tahun depan...tent doa2 kan lah yer...huhuhu

Anonymous said...

hehehehe....auntie yer insyaallah tahun depan...tent doa2 kan lah yer...huhuhu

-TOMOK-

myLovepatzi said...

QIS??? mcm nama eira dlm cite Cinta balqis jer..ciplak erk..hehe..congrates kak win..

Tengku Norazuwin said...

sedap tek nama tu..cm manja jer...hehhhe...tp set2 ni panggil bella..kak win jer panggil Qis....hehhehehe