Wednesday, June 16, 2010

Tag dri Mira gedikkkk

mls benornya nak jwb tag2 ni..tp amik hati hok org jum tag...hahaha...


1.Soalan pertama : adakah anda rasa anda h
ot?
- dop kot....cuaca skrg mmg HOT yang amat...

2.Soalan ke-dua: upload wallpaper yang anda guna sekarang. -
- wallpaper ni bru tukor mareng....comel dop..hehhe



3.Soalan ke-tiga : cerita pasal wallpaper tersebut.
- semperna WORLD CUP ni...semua org ckp pasal bola...tp aku kureng ckit bab2 nk berjaga mlm ni...tido lg best...so dengan edit jersi pastu letak kat laptop aku jer la tanda sokongan.....negara aku harap menang brazil....huhuhu


4.Soalan ke-empat : bila kali terakhir anda makan pizza?
- mlm..aku beli sebelah kedai aku jek...ni pizza islam punya...ISLAM PIZZA nama dia...best dri pizza omputih...hehhehe...(promote nim)

5.Soalan ke-lima : lagu paling latest anda
dengar.
- kekasihku nyayian AZZAM idola kecil....100x duk putar lgu tu jer lg dop bulu linga.....

6.Soalan ke-enam : apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
-ofcoz la layan FB sambil siap kat data2 insurans cust...

7.Soalan ke-tujuh : selain nama sendiri, anda dipanggil nama apa?
- awien jer kot...
. tp sejak masuk line bisnes ni ramai plak org panggil TENGKU...rimas pom ada jerla nmpk cm protokal sgt.....AWIEN jer aku dah ok....

8.Soalan ke-lapan : tag lagi lapan orang.

rasanya mira gedikkk dah tag semua nama hok aku rase nak tag....hehhehe..

9.Soalan ke-enambelas : berikan 5 perkara yang anda tawu tentang orang yang mengetag anda.
- mira..bg aku la seorng yg gedizzzzz...tp baik hati....hehe...

10.Soalan ke-lapanbelas : perasaan anda semasa buat tag ini.
- Bz..tp still blh layan blog lagi....

11.Soalan ke-sembilanbelas : adakah anda tau si razman itu sengal
- sape tu???dop knl r...hehhe

12. Soalan ke-duapuluh : gay or less?
- selilisih malaikat 44...hehehe....harap2 dop r...:)


2 comments:

myranaqi said...

thnks sbb sdi jwb gok...
nsb baik amik hati gk 2...
mira mmg baik hati huhuhuhhuhuhhuh
syg k.awien

Tengku Norazuwin said...

alololo...kak awin syg lake adik2...cepat2 kawin ngan mr.naqi deh...hehehe...