Monday, March 8, 2010

KLCC with ibu n melda..

TARIKH : 26. 02. 2010
TEMPAT : SURIA KLCC
MASA :2.00 PM.

Salam semua...gambar ni aku amik mase kami nak menghantar ibu iaitu mak mertua abg aku dtg dri Palembang yg nak balik ke sana..selama sebulan ibu disni...sebelum p aiport kitaorg sempat singgah kat KLCC coz ibu(panggilan kami sekuarga tu mak mertua abag aku) teringin sgt nak tgk KLCC sambil bergambar wak kenangan ..katanya nak tunjuk kat sedara di Palembang bahawa beliau dah sampai ker salah satu mercu tanda Malaysia...hahhaha...lawak la ibu ni...hehhe...ibu ckp org indonesia teringin nak melihat secara dekat salah satu bangunan tertinggi didunia ni.......so kita rakyat malaysia patut berbangga dengan negara kita..huhuhu...semangat negara la plak...tp betul pd pandangan aku la...kita beruntung menjadi rakyat Malaysia coz negara kita aman..xmcm negara diorg...kehidupan penuh sesak...pd pengalaman aku la yg sempat singgah kat Palembang baru2 ni....kita 100 kali lebih baik...:)

ni la ibu n melda (adik kak ipar) dia ni selalu dtg malaysia..kaki jln la katakan...





4 comments:

~AmyLiana8886~ said...

klcc? tempat paling kite xboh g masa kerje2 dulu kan kak win..hehe..g lepak best la..

Tengku Norazuwin said...

betul doh mie...paling liat klu bos nak antar...tp bile g lepak mmg best...klu sal kje mmmmm...dok g pun xper...hehehehhehe

Aida Zulia said...

pasai project smartpay la tue..heheh..

Tengku Norazuwin said...

aida--> tau xper..projek ape lg klu x SMARTPAY tersyg..hakhakhak...tp bt projek tu r byk pengalaman leh dpt....berharga tuh....